pátek 25. srpna 2017

Březen 17


Nevím, co je horší, jestli to, že tento článek píšu opět se zpožděním nebo že jsem za jeden měsíc nahrabala 22 nových knih. A k tomu boží záložky a svíčkuEtsy.com. Ano, takhle se utrácí ve velkém!

Víte, ona je ohromná výhoda pracovat v knihkupectví. Chápejte, mám nižší ceny než ostatní, ale o to horší je odolat. Brzo si budu muset postavit postel z knih.. Hmm. No uvidíme, třeba mě napadne lepší řešení, jak nafouknout pokoj a teď už hurá do popisu, co/proč/kde či za kolik?!

1. Levné Knihy: Tak tam jsem ulovila knihy Velký Gatsby a Láska jako z filmu. VG jsem si chtěla přečíst už dlouho, jelikož jsem ho na střední škole nečetla a Láska měla moc pěknou obálku a jako oddechová četba se někdy jistě bude hodit. 


2. Knihy Dobrovský: Jako každý měsíc, tak i tento mám nejvíce knih z obchodu, kam chodím na brigádu. Některé knihy jsem si koupila, jiné dostala darem od přátel. Obě cestovatelské knihy od Zibury jsem prostě musela mít! Byla to nutnost a to nejen proto, že jsou neskutečně vtipné a poutavé, ale také jsem se zúčastnila jedné z jeho besed (přednášek, show?) a nechala si je podepsat. Byl to úžasný večer a při další příležitosti do toho půjdu znovu. Davida C. jsem dostala darem a vypadá velmi dobře, tak snad se k němu někdy dostanu. Mnoho čtenářek v našem knihkupectví často chodí pro oba díly Univerzity Výjimečných a po přečtení několik recenzí jsem se rozhodla si tyto tituly taktéž zakoupit. No tak uvidíme, jak u mě obstojí. A nakonec jsem si opět doplnila svoji sbírku knih Hraničářův učeň od J. Flanagana. S hlavní postavou Willem se setkávám skoro celý život, četla jsem ho na základní škole, střední a i teď na vysoké si připomínám jeho dobrodružství. Je to láska na celý život a jsem si jistá, že ho jednou předám dál, třeba svým dětem.


3. Yoli narozeniny: V březnu jsem se mimo jiné také zúčastnila oslavy narozenin nakladatelství Yoli. Ještě jednou moc děkuji za pozvání, bylo to opět velmi zdařilé a příjemné setkání. Odnesla jsem si reading copy knihy Láska v prachu hvězd a na doporučení snad všech účastníků si později zakoupila knihu Probuzení Simona Spiera (recenze zde). 

4. Slovart a setkání s P. Nessem: Rozhodně největší událostí tohoto měsíce a možná dokonce celého roku, co se týče knižního světa, se pro mě stalo setkání s Patrickem Nessem. Více o meetingu a soutěži zde! Jinak celkově jsem si odnesla ze schůzky čtyři knihy. Jednalo se o Něco víc a Volání netvora (ještě jednou děkuji nak. Slovart za poskytnuté knihy), dále titul zabývající se světem C. Clare Kdo je kdo ve světě stínů či konečně jednu anglickou od D. Shana, kterou pro mě měla dlouhou dobu moje kamarádka Vendea

5. Bookdepository: Není měsíc v roce bez přírůstků z Bookdepository.com. Tentokrát padla volba na naprosto božsky vypadající vydání knihy Caraval, které jsem již přečetla a za mě naprostá spokojenost (5/5*). C. Hoover zbožňuji stejně tak, jako většina z vás, a proto jsem se konečně rozhoupala zakoupit Confess, jelikož mě nalákala připravovaná seriálová adaptace.

6. Megaknihy: Na jaře jsem navázala novou spolupráci a to s webem Megaknihy.cz. Měla jsem možnost si zvolit, co chci číst a já sáhla po všemi opěvované Divoké písni. Byla to naprostá bomba (recenze zde) a už teď mohu prozradit, jelikož mám druhý díl rozečtený.. Máte se naco těšit!

Tak to je za březen vše! Příští článek bude buď recenze na Grišu, Podsvětí či další knižní přírůstky, tentokrát za duben.

Máte některou z těchto knih přečtenou? Podělte se o svůj názor do komentářů! Díky :) 


7 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky. Nečetla jsem žádnou z nich, ale moc se mi líbí ty obálky od Zibury. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Po knihomolské svíčce už dlouho pokukuji. :D Jinak krásné kousky jsi si pořídila. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní nádherne,ale ta cena a to poštovné..! Dekuju🙂

      Vymazat
  3. 22 nových knih, to už je pořádná sbírka :)A samé pěkné kousky :) Krásné fotky i ty záložky a svíčka vypadají moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že ani jedno není špatné :D Já si vždycky pak říkám, že já ,,kráva,, to zase nechala tak dlouho a pak se u shrnutí a přírustků můžu upsat. Jo to mám za trest. Moc pěkné knihy a dost mě zajímá, jak píše Hoover....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No presne😄 Hoover je vážně skvělá. Vřele doporučuji!

      Vymazat