sobota 8. října 2016

Přírůstky: Září

Aneb „Nakupuji jako blázen, ale nestíhám to všechno číst!“

ZÁŘÍ
Knihy Dobrovský
Trnový císař
Pomsta a rozbřesk
Křišťálový meč
Šťastně až navěky
Ódinovo dítě
Sůl moře
Chvíle před koncem
Ještě jeden den
Jak jsem vám už psala v článku, který se týkal přírůstků za uplynulé měsíce, brigádničím v Knihy Dobrovský, takže je naprosto jasné, že neustále něco odnáším. Jen něco dostanu na vybalení, hned to syslím pod pult. Většina nakoupených knih jsou novinky, jak můžete vidět, zbytek je koupený v rámci mé obliby v určitých autorech.

Z Anglie od spolubydlící
The Siren
The Unexpected Everything
Tyto dvě krásky mi přivezla moje spolubydlící z Anglie. Zaúkolovala jsem ji seznamem a nakonec sehnala tyto dvě. Obě jsem chtěla k přečtení, jelikož mám dobré zkušenosti s jinými díly těchto autorek.

Recenzní e-knihy (Palmknihy)
Lesní lišky a další znepokojivé příběhy
Tulák
Za e-knihy mockrát děkuji Palmknihám. Lesní lišky jsou již zrecenzované, Tuláka právě čtu a je to velmi zvláštní.

Bookdepository
A Torch against the night
Když přišel druhý díl od Jiskry v popelu, tak jsem jásala jak malá (ne že bych zatím našla čas ho číst), jelikož jsem se do Jiskry a hlavně jejího hlavního hrdiny totálně zamilovala! Jako do konce roku se k pokračování musím dostat, i kdyby já nevím co.. :D

Martinus
Harry Potter a Prokleté dítě
Když už jsem Harryho četla v angličtině, nemohla jsem si nechat ujít jeho českou verzi. Udělala jsem rovnou předobjednávku u Martinusu a pak už jen čekala, až přijde.

Amazon
Six earlier days
Jelikož jsem četla Den co den a teď mám rozečtené jeho pokračování, musela jsme si pořídit i před novelu k této úžasné sérii. Prostě Levithan!


4 komentáře:

  1. Dvojku Jiskry jsem si take poridila..a jeste se k ni nedostala ale strezim si ji jako poklad ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Dvojku Jiskry jsem si take poridila..a jeste se k ni nedostala ale strezim si ji jako poklad ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka! Děláš si srandu?
    Ale jsem neskutečně ráda, že nejsem sama takhle ujetá... Že existuje někdo, kdo taky takhle zvrhle nakupuje :D A kdo jiný než ty by to byl :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné přírůstky :)Na pokračování Jiskry se také těším jako malá :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat