čtvrtek 12. února 2015

Leden + Únor


Leden + Únor
Rozhodla jsem se nepsat v lednu nic o tom, co se chystám číst. Věděla jsem, že bych to stejně nedodržela vzhledem ke zkouškovému, ale světe.. Div se. Já v lednu i četla!

Leden
Nejdříve jsem dočetla Slzu.
Slzu jsem měla dost dlouho rozečtenou a měla jsem co dělat, abych se prvními 200 stranami vůbec prokousala. Nic se tam nedělo, Eureka mi lezla na nervy a z Andera žádné extra informace nevypadly.
Zbytek příběhu byl lepší, konečně nějaká ta akce a informace o bájné Atlantidě, i když jich moc nebylo. Čekala jsem super mystický příběh a nedočkala sem se, možná tak lehce na konci.
(GR)
Dále jsem věnovala svoji pozornost Destrukčnímu deníku. Zbožňuju ho!

 
 
 
Také jsem začala číst Saeculum, které stále válím na stole rozečtené. Zatím jsem se do něj plně neponořila a nedokážu říci, jestli se mi líbí nebo ne. Snad další měsíc ho dočtu.

 
 
 
 
Během zkoušek jsem také vytáhla Nabíječe, který mě mile překvapil a okouzlil.
„Koťátka, držte se. Přichází Nabíječ,“ zahlásila jsem.
Lalalala :D nikdy by mě nenapadlo, že mě Nabíječ bude tak bavit. Fakt že jo! Měla jsem děsnou náladu ze zkouškového a náhodně jsem si něco vybrala ve čtečce. A bylo to skvělé. Nejsem zrovna romantický typ (možná odteď už budu) a od španělské části knihy se to ubíralo sexuálních směrem, ale ten humor a všechno kolem bylo dokonalý:)
(GR)
Dále jsem přečetla Malého Prince, který mě snad nikdy neomrzí.

 
 
 
  
Rozečetla jsem Girl Online, ke které se musím pravidelně vracet a obohacovat si tak svoji angličtinu. Netuším, kdy se prokoušu až na samý konec díla, ale snad do konce tohoto roku? :D

 
 
 
 
Poslední, co jsem v lednu začala číst, byla Roštěnka. Recenzi teprve připravuji, ale tady je malá ochutnávka.
Milé pokračování Caroline a Simona. Příběh byl čtivý a vtipný, i když ne už tak vynikající jako první díl.
Oproti Nabíječi? - méně vtipu, více napjaté atmosféry a kupa problémů okolo Carolininy práce...
A ještě něco! Už nikdy nedostanu z hlavy představu, že tahle písnička se k oběma dílům hodí. :D
Protože Adam v zpívá:
Sugar
Yes please
Won't you come and put it down on me

Simon byl taky na cukr a na všechny jeho formy :D
(GR)
Únor
Dočetla jsem Roštěnku.
Přečetla jsem Weird Things Customers Say in Bookshops. U této krátké anglické knihy jsem se velice pobavila a brzy se vrhnu na její pokračování.
Divím se, co lidi dokáží shánět v knihkupectví. To jsou pecky :D! (GR)

 
 
Také jsem se zúčastnila projektu čtení Darrena Shana, ze kterého jsem už přečetla Bratři až do smrti.
Skvělý závěr série! Co se mi líbilo? :)
1. propojenost s druhou světovou válkou a komické okamžiky s panem Hitlerem
2. opět Shanův neotřelý humor
3. Porovnání Nacistů s upíry
4. Proč má Vandža zelené vlasy (a jak se to stalo :D)
5. Kde se vzala Madame Okta
6. Původ Trusky

Upíři jsou drsní, nacisté suroví. My jsme nemilosrdní. Oni jsou obludní.
(GR)
Dále jsem věnovala svoji pozornost knize, o které jsem dlouho tvrdila, že ji nikdy nevezmu do ruky. Přečetla jsem ji kvůli blížícímu se kinu a jsem tedy opravdu zvědavá, co z toho vypadne. V pondělí jdu a poté vám sdělím svůj názor, jak na knihu, tak na film.
Padesát odstínů šedi!
No tak to bylo velice zajímavé. 3,5*
Prvních 100 stran jsem si ťukala na hlavu, jak se hlavní hrdinové rychle seznámili a skočili nato.
Do třístovky jsem byla znechucena zvráceností knihy. Grey mě absolutně odpuzoval a Ana byla naprosto blbá.
Zbylá třístovka byla lepší. Buď jsem si zvykla nebo jsem našla světlé momenty v Christianově chování. Konec se mi líbil. Mám ráda špatné konce a tenhle byl sice předvídatelný, ale i tak fajn. A hlavní hrdinka se "pochlapila"!
Plus za čtivost (plus mínus 2 dny čtení, to jde..)
(GR)

Momentálně čtu Na horizontu pekla a poté se chystám na pokračování Bohů Olympu – Neptunův syn a Znamení Athény.

Co vy? Četli jste některou ze zmíněných knih?

 

2 komentáře:

  1. Také miluji destrukční deník, dokázal mě úplně pohltit :) Jinak se s knihami moc neshodujeme, jediné, nad čím přemýšlím je, jestli si mám přečíst 50 odstínů šedi, leží nám to na poličce (jelikož to četla mamka), bojím se, že mě to zklame :( Ale díky za pěkný článek :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přečti si 50os, třeba se ti to bude moc líbit, za pokus to stojí.. ta kniha je v něčem i zajímavá :)

      Vymazat