čtvrtek 4. prosince 2014

E-shop pro pravé knihomoly? BOŽÍÍ!


Když jsem zjistila, co se chystalo a jak úžasný stránky vznikly.. Málem mě kleplo! Každý by si měl určitě něco objednat. Je to ráj na zemi/internetu.
Celý den jsem se kochala a košík se plnil. Napsala jsem kamarádkám, co by se jim líbilo a bum! objednávka byla na světě.
Stránky jsou velice přehledné a fungovaly bez problému. Nalezeme zde rostoucí výběr placek na tašky, dále samotné tašky, plakáty, záložky či šperky..
Objednávku jsem uskutečnila 23. 11. a 1. 12. bylo vyřízeno. Musím pochválit tvůrce celého e-shopu, vše bylo perfektní, bez problému.
Noo a co jsem si to vlastně objednala? A že toho bylo…




Samotný vzkaz od Syki mě velice potěšil!
Btw. Tašek a batohů mám dost a obrázek lampy z Narnie je perfektní! Díky
 

Žádné komentáře:

Okomentovat